☰ Menu Domů Doprava a platba Obchodní podmínky Kontakt shopping_cart Košík (0)

Obchodní podmínky

Internetového obchodu opravkufr.cz

Provozovatel
Jan Paták
Zbyňkova 785/14
Tábor 390 01
IČO: 06738737
Telefon: +420 723 355 874
Email: jan.patak@opravkufr.cz

Pár slov na úvod

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti provozovatele internetového obchodu opravkufr.cz (dále prodávající) a jeho zákazníků. Internetový obchod opravkufr.cz se zaměřuje na prodej náhradních dílů na kufry a jiná zavazadla. Kupní smlouva i obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít rovněž v českém jazyce.

Nákup a uzavření kupní smlouvy

Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží a jeho cenu. Uvedené ceny jsou konečné, nejsme plátci DPH. Poplatek za balení a dopravu je vypočítán na základě druhu a množství vybraného zboží a je zobrazen v nákupním košíku. Údaje o ceně dopravy jsou platné pouze pro doručení na území České republiky. Výjimkou je volba Zásielkovňa Slovensko pro doručení na Slovensko. Dopravu do jiných států je nutné s provozovatelem dohodnout individuálně.

Vybrané zboží zákazník přidává do webového nákupního košíku. Položky v nákupním košíku může zákazník modifikovat na stránce Nákupní košík. Ze stránky nákupního košíku pak může přejít k objednání vybraného zboží stisknutím tlačítka „Objednat“. Pro závazné objednání musí zákazník vyplnit objednávkový formulář obsahující údaje o zákazníkovi nutné k doručení zboží, způsobu dopravy a platby a souhlas s obchodními podmínkami. Stiskem tlačítka závazně objednat zákazník závazně objedná vybrané zboží. Prodávající po obdržení objednávky objednávku zákazníkovi potvrdí emailem zaslaným na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři.

V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.

Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

Platební a dodací podmínky

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží může zákazník prodávajícímu uhradit

  • v hotovosti při osobním převzetí zboží
  • dobírkou při převzetí zboží
  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího s uvedením variabilního symbolu objednávky

V případě bezhotovostní platby převodem na účet je zboží expedováno až po připsaní částky na účet prodávajícího.

Provozovatel internetového obchodu opravkufr.cz není plátcem daně z přidané hodnoty.

Platnou objednávku zboží skladem provozovatel expeduje do 7 dnů od zaplacení nebo podání objednávky na dobírku. U zboží na objednávku bude zákazník do 7 dnů informován o předběžném datu dodání emailem nebo telefonicky. Případné dočasné přerušení expedice objednávek oznamuje provozovatel na hlavní stránce internetového obchodu.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

Platba v hotovosti

V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od doručení zboží. Pro odstoupení od kupní smlouvy kupující vyplní Formulář pro odstoupení od smlouvy a zboží zašle na vlastní náklady zpět na adresu internetového obchodu. Provozovatel obchodu pak vrátí peníze včetně poštovného a balného dle způsobu specifikovaného ve formuláři.

Reklamace zboží

Pokud dojde k vadě na zboží během 24 měsíců od jeho převzetí, je možné vadné zboží reklamovat. Nelze uplatnit práva z vad, které byly způsobeny zákazníkem. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení zboží.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.

Pro reklamaci vyplní zákazník Formulář pro uplatnění reklamace a zašle ho zpět se zbožím provozovateli internetového obchodu. Zakoupení zboží je nutné prokázat předložením kopie kupního dokladu nebo jiným věrohodným způsobem. Provozovatel pak bude zákazníka informovat o dalším postupu.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Pokud je reklamace vyřízena kladně, může zákazník požádat také o uhrazení nákladů na zaslání reklamovaného zboží. Vyprší-li zákonná lhůta, lze to považovat to za podstatné porušení smlouvy a je možné od kupní smlouvy odstoupit.

Řešení sporů

Případné stížnosti zasílejte na adresu jan.patak@opravkufr.cz. Prodávající se pokusí stížnost vyřešit a bude o navrženém řešení stěžovatele informovat.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz.

Ochrana osobních údajů

Osobou shromažďující Vaše osobní údaje a jejich správcem je Jan Paták, Zbyňkova 785/14, Tábor 390 01, IČO: 06738737.

Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem. Při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno, adresa a kontakt). Poskytnutí osobních údajů je nezbytným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez jejich poskytnutí není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit. Za tímto účelem jsou zpracovávány osobní údaje v rozsahu: Jméno, příjmení, adresa, email a telefon.

Pro řádné doručení zboží jsou Vaše osobní údaje poskytovány dopravci, který dodává zboží.

Správce uchovává osobní údaje v elektronické podobě po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 4 let od ukončení smluvního vztahu pro splnění učetních povinností). Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V případě dotazů ohledně Vašich osobních údajů nebo pro uplatnění níže uvedených práv, která Vám náležejí, je možné se na nás obrátit prostřednictvím e-mailové adresy jan.patak@opravkufr.cz.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 13.6.2021.
Jan Paták, opravkufr.cz